zaterdag 16 maart 2013

Fight for me baby

Dag schatjes!

Het is gelukkig weer weekend, wat hou ik er toch van. Ik ben gisteren mijn weekend goed begonnen door even lekker te gaan shoppen. Heb ontzettend leuke schoentjes gehaald en een tshirtje. Zal snel even een fotootje plaatsen van mijn nieuwe aanwinsten.
Daarnaast heb ik ook mijn tragus opnieuw laten piercen. Dat is dat kleine harde stukje bij je oor. Die had ik al een paar jaar geleden laten piercen. Maar helaas was ie sinds een paar maanden dicht gegroeid.
Ook was gisteren avond K1 op televisie. En ik ben een groot fan van Badr Hari. Hij vocht gisteren weer zijn eerste gevecht. Samen met me moppie heb ik hier naar gekeken.
Straks ga ik heerlijk van mijn zaterdag avond genieten. Heb alleen nog niet echt een planning.

Schatjes geniet lekker van jullie weekend!

xoxo Kimmoesz

Geen opmerkingen: