maandag 27 mei 2013

1001 Nachten

Dag lieverdjes!

Het is weer is maandag ochtend. En normaal heb ik daar niet heel veel moeite mee. Maar dit keer helaas wel, heb namelijk een ontzettend druk weekend achter de rug.

Ik heb sinds zaterdag een nieuw baantje erbij, bij een Italiaans restaurant op de Zeedijk in Amsterdam. Het heet Il Mare en het is ontzettend leuk om er te werken.

Dit hele weekend traden de Toppers op in de Amsterdam Arena. En ik was er gisteren bij! Heb echt een ontzettend leuke avond gehad. Door al het meezingen heb ik alleen geen stem meer over. Zit al de hele dag op stage thee met honing te drinken hihi.
Het thema dit jaar was 1001 nachten. Het eerste wat in me opkwam was buikdanseressen. Dus als outfit heb ik gekozen voor een maxiskirt, een navelshirtje en een heupsjaal. Vinden jullie het geslaagd?

Succes op deze maandag schatjes!

xoxo Kimmoesz








Geen opmerkingen: