dinsdag 7 mei 2013

Sun is shining!

Tijgertjes van me!

Wat was het gister heerlijk weer! En ik heb de hele dag binnen gezeten :(. Op dit moment zit ik ook weer op kantoor bij Speechless Bracelets. Hopelijk kan ik na stage nog een paar zonnestraaltjes mee pikken.

Ik kreeg vandaag heel goed nieuws! Ik heb namelijk al mijn herkansingen gehaald. Nu hoef ik alleen nog drie tentamens en wat verslagen te maken en dan ben ik klaar wat betreft schoolwerk.

Vanavond ga ik met een vriendinnetje de vakantie boeken naar Slovenië! We gaan een weekje ons andere vriendinnetje daar opzoeken. Die gaat daar een hele maand zitten. Ik kan niet wachten tot ik die kant lekker op ga. Even aan niks denken en alleen maar relaxen. Hebben jullie al leuke vakantie plannen?

Eind van deze maand ga ik langzamerhand een nieuwe zomer garderobe inslaan. Heel hoog op mijn verlanglijstje staat zo een maxi skirt in een mooie kleur zoals koraal.

  Mijn lieve mede stagiair is bezig met zijn scriptie en heeft een leuke enquête gemaakt over het bedrijf waar ik stage loop. Zouden jullie die voor hem in willen vullen. Je kan er zelf een mooie Speechless Bracelet mee winnen!

http://www.thesistools.com/web/?id=345502

Schatties geniet lekker van het weer!

xoxo Kimmoesz

Geen opmerkingen: